Sunday 26 June 2011

Filem yang Memberi Inspirasi

Aku ada senarai filem yang bagi aku mempunyai inspirasi. Atau paling tidak pun, memberi inspirasi kepada diri aku sendiri. Tapi kat sini aku nak share cadangan kawan2 aku kat facebook, cerita yang memberi inspirasi untuk diorang. Jadi, aku plan nak dapatkan DVD untuk filem2 yang diorang suggest, sebab aku dah ketandusan cerita baru dalam koleksi DVD aku. Antara filem2 yang diorang cadangkan ialah;



Forrest Gump 



The God Father



Legends of the Fall



Once Upon A Time in America 



Taegukgi



Confucius



Alice In Wonderland


Kebanyakan filem yang diorang suggest agak berat, so aku nak masukkan satu lagi filem yang memberi inspirasi, tak berat macam yang atas2 tu. Filem ni jugak memberi inspirasi :)



Jerry Maguire

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...